השתתפויות בנכסים REP

ייעוץ טרומי לנכסים מניבים

אנו בחברת השתתפויות בנכסים מאמינים כי הייעוץ הטרומי והליווי האישי של בעלי נכסים מניבים, צריך להתחיל עוד בשלבי התכנון וההיתרים, ולפיכך החברה חוברת ליזם / קבלן כבר בשלבים מוקדמים אלו והופכת להיות חלק בלתי נפרד מצוות התכנון וההקמה של הפרויקט, וכל זאת על מנת לאפשר תחזוקה עתידית יעילה יותר ותכנון מוקדם וחסכוני של עלויות האחזקה החודשיות לדיירים, ובכך אף ניתן להשיא את שכר הדירה.

הייעוץ הטרומי ניתן ע"י מספר גורמים בחברה, בניהם: מהנדס מערכות, מהנדס בניין, מנהלי אחזקה בכירים, צוות של מחלקת השיווק והפיתוח העסקי , מנהלי סניפים ועוד.

חשוב להדגיש, כי הייעוץ הטרומי אינו מחליף את יועצי הפרויקט על כל התמחויותיהם, ובוודאי לא את הקבלנים השונים.

הנ"ל מהווה בחינה מערכתית מקדימה על כל היבטי המערכות האלקטרו-מכניות במבנה לרבות אחזקת השטחים המשותפים.

  • גובה וגודל קומה
  • מערכות שינוע, מערכות אלקטרו מכניות , אפיון סוגי תאורה
  • שטחי שירות
  • כניסות ויציאות, אזורים לוגיסטיים ותפעוליים
  • משרד מנהל הפרויקט
  • פינוי אשפה
  • ניקוזים
  • חומרי גלם בהיבט תחזוקתי – גמרים, חיפויים, ריצופים ועוד
  • ניסוח הסכמי ניהול ותקנון התנהלות בתקופת ההתאמות ובתקופה השוטפת
  • חניונים ומערכות שליטה ובקרה
  • מערכות בקרה ושליטה
  • הצבת שילוט
  • אפיון אירועי קד"מ – דרישות טכניות ואופרטיביות
  • מועדי פתיחה של מרכזים מסחריים ואופן החיוב של שימושים מעורבים
  • בניית סל שירותים תוך הקפדה מחד על אחזקה עתידית טובה, יעילה וחסכונית ומאידך שמירת המבנה ברמה גבוהה
  • ועוד נושאים רבים אחרים….

הכולל:

  • איתור שוכרים פוטנציאליים באמצעות מערך שיווק מקצועי ומקיף
  • ניהול מו"מ עם לקוחות פוטנציאלים
  • חתימת חוזים
  • גביית דמי השכירות והערבויות
  • ניהול ערבויות וביטוחים
  • הנה"ח לרבות הוצאת חשבוניות וקבלות לשוכרים
  • שקיפות מלאה והפקת דוחות סטטוס
  • מתן דיווחים כספיים שוטפים לבעלי הנכסים
  • ייצוג בעלי הנכסים בנושאי ארנונה מול הרשויות המקומיות
  • העברת התקבולים לבעלי הנכסים תוך מתן דיווח הולם
  • פיקוח וטיפול בשיפוץ והתאמות לשוכרים חדשים וקיימים
  • נאמנות, שימור וטיפוח לקוחות
  • טיפול משפטי

ניהול אחזקה, ביצוע התאמות ושינויים בנכס

חברת השתתפויות בנכסים תתאים את החלל לצרכים של שוכריהם. עלות של עבודות הבנייה הנדרשות להפיכת מעטפת החלל לסביבה משרדית מתפקדת תהא עפ"י ההסכם עם השוכרים ולו בכדי שהנכס ששכרתם יהיה מושלם עבורכם, פונקציונלי ובמחיר הוגן.

השבחת נכסים

חברת השתתפויות בנכסים פועלת למקסום ערכו של הנכס באמצעות:

  • בדיקות תכנוניות ובדיקות פוטנציאל הנכס
  • בדיקות היתכנות : בדיקת כדאיות כלכלית ושיווקית
  • ביצוע שומות (הערכות שווי), סקרים ומחקרי שוק ועוד

בהתאם לנתונים, מקדמת החברה תכנית בניין עיר לרבות שינויי יעוד, הגדלת זכויות, שימוש חורג, שדרוג בניינים והתאמתם לסטנדרטים המקובלים כיום ועוד.

לחברת השתתפויות בנכסים ניסיון עתיר עם טובי השמאים בארץ, כמו גם, עם הרשויות, אדריכלים, משפטנים, קבלנים ועוד.
לחברה מחלקה הכוללת מידע היסטורי, תכנון סביבתי וראייה אינטגרטיבית ורב תחומית. בימים אלה, מקדמת החברה כ -X תב"עות בכל רחבי הארץ.

הסדרת זכויות ומעקב תכנוני

  • מחלקת ספר נכסים של חברת השתתפויות בנכסים מתמחה בהסדרת זכויות קנייניות.
  • הסדרת הזכויות הקנייניות כוללת:
  • בנייה וניהול שוטף של ספרי נכסים (איסוף נתונים, הצלבת נתונים, בניית תיק זכויות לכל נכס הכולל: חוזים, שטרות, אישורים, סקרים, שומות ועוד);
  • עיגון והסדרת זכויות קנייניות ברשם המקרקעין, רישום בעלות על הנכס, הסדרת מסמכים מול רשויות מקומיות, ממ"י, וחברות משכנות;
  • הסדרת נושאים שמאיים ו/או תכנוניים;
  • הארכת חוזים והסדרת תשלומים: דמי חכירה שנתיים, טיפול בהיוון זכויות החכירה, דמי היתר, דמי הסכמה;
  • טיפול בזכויות חזקה ושימוש מול ממ"י וכן מול גורמים מוסדיים ופרטיים;
  • ביצוע מעקב תכנוני שוטף לכל הנכסים ומעקב אחר שינויי תכניות והפקעות, הגנה מפני פגיעות קנייניות, התראות ועדכון הבעלים בגין תב"עות הנוגעות למקרקעין, לרבות הגשת התנגדויות/ תביעות לפיצויים בגין הפקעות ותוכניות פוגעות;
  • טיפול בחיובי ארנונות, היטלים ואגרות;

הפקת אירועים וקדמ למרכזים מסחריים

ליווי וניהול הפרויקט לכל אורך הדרך, להבין ולהגדיר את המטרות והיעדים.
בהתאם למטרות וליעדים שתשאפו להשיג נבצע חשיבה וניצור קונספט ייחודי ומקורי במיוחד עבורכם.
הפקות עם חשיבה מחוץ לקופסה, לייצר את הפתרונות הכי חדשניים.
ננתח את המגמות בשוק, נציץ אל הטרנדים החדשים בתחום הנדל"ן, נדבר על השינוי בין המצוי לרצוי ונגיע
למטרה.

קידום תב"עות

  • פתיחה של תיק תב"ע. כדי לפתוח תיק תכנון באגף תכנון העיר יש צורך בהסכמה של שישים אחוז מהדיירים.
  • איסוף של חוות דעת מכל האגפים הרלוונטיים בעירייה ועדכון של התכניות.
  • עמידה בכל התנאים אשר נדרשים להגשה של התכנית לוועדה המחוזית.
  • דיון בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה והפקדה של התכנית לציבור.
  • דיון בוועדה המחוזית של תכנון ובנייה להפקדה של התכנית לציבור.
  • לאחר ביצוע כל השינויים שנדרשו ע"י הוועדות הקודמות תפורסם התכנית להפקדה.

ניהול הקמה:

השתתפויות בנכסים משמשת כזרוע היזמית של לקוחותיה בהקמת פרויקטים מניבים חדשים.

בין היתר, ניהלה החברה את הקמתם של הפרויקטים המפורטים להלן:

  • החברה ניהלה את הקמת בית מינהל ההנדסה בחיפה (בשטח של כ-28,000 מ"ר). במסגרת זאת, החברה שינתה את ייעוד קרקע, הסדירה את הזכויות במקרקעין והקימה את הבניין.
  • החברה ניהלה את הקמתו של המרכז הלוגיסטי ומשרדיה של חב' חוגלה קימברלי בשטח של כ – 21,000 מ"ר
  • החברה ניהלה את הקמת בנין המשרדים "בית באומן בר ריבנאי" במתחם הבורסה, בר"ג (בשטח של כ- 16,000 מ"ר)
  • החברה ניהלה את הקמת המרכז הלוגיסטי של חברת קסטרו (בשטח של כ-7,500 מ"ר)
  • החברה ניהלה את הקמת מרכז ההפצה ובית הקירור של מחלבות גד (בשטח של כ- 2,600 מ"ר)
  • החברה מקימה בימים אלה מרכז לוגיסטי ומשרדים לרשת אופנה אשר ישתרע על שטח של כ – 8,000 מ"ר

שירותי ניהול ההקמה כוללים את כל פעילויות האתר הדרושות לביצוע פרויקטים, כגון:

  • ארגון אתר
  • ניהול בנייה
  • תיאום קבלנים
  • תכנון לוחות זמנים
  • בקרת תקציב ומעקב
  • פיקוח יומיומי
  • מעקב כמויות
  • בקרת מסמכים ואדמיניסטרציה
  • ניהול פיתוח ויישום אבטחת איכות ותוכניות בטיחות
  • בדיקת מקור הציוד הנרכש מידי הספקים
  • בדיקות קבלה נדרשות לציוד וחומרים
  • סיוע בהנפקת אישורים
  • סיוע בהרצה בגמר פרויקט
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן